Τρίτη 24 Μαρτίου 2020

25η Μαρτίου!!

Καλημέρα καλά μας παιδάκια!!
Ευχόμαστε να είστε όλοι καλά με τις οικογένειές σας!
😊 Σίγουρα θα θέλετε να γεμίσετε τον χρόνο σας με ενδιαφέρουσες δραστηριότητες. Σήμερα λοιπόν σας προτείνουμε μια επίσκεψη  σε ένα από τα ωραιότερα μουσεία της Ελλάδας, το Μουσείο Μπενάκη, από το σπίτι σας. Περιηγηθείτε στο μουσείο και συγκεκριμένα στον 3ο όροφο, που αφορά στην αυριανή γιορτή, την επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821.
Θαυμάστε τα εκθέματα, γυρίστε με τη σκέψη σας σε εκείνα τα χρόνια, αναλογιστείτε όσα συνέβησαν, τέτοιες μέρες , πριν από 199 χρόνια.

 👉Για να περιηγηθείτε στο μουσείο πατήστε εδώ

Μπορείτε στο τέλος να μας στείλετε στο blog του σχολείου μας κάποιες σκέψεις σας σχετικά με όσα δείτε κι όσα αισθανθείτε.

💓Περιμένουμε με χαρά την ανταπόκρισή σας!!

                                                                                                      Οι δασκάλες σας
                                                                          Αγγελάκη Μαριλένα - Ντουντουλάκη Μόρφη

6 σχόλια:

  1. Αγγελική Ροσμαράκη24 Μαρτίου 2020 στις 12:21 μ.μ.

    Συγχαρητήρια για τις δημιουργικές ,πρωτότυπες εργασίες σας που βοηθούν τα παιδιά να γεννήσουν ιδέες να καλλιεργήσουν τη φαντασία τους!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κατά τη γνώμη μου ήταν μια ωραία και ενδιαφέρουσα εμπειρία!!!����
    Πιο πολύ μου άρεσε η διαθήκη του Γεωργίου Καραϊσκάκη!!!����

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου έκανε εντύπωση οι πίνακες που είδα από τον όρκο της Αγίας Λαύρας,ο πίνακας του Κολοκοτρώνη όπως επίσης και του Οδυσσέα Ανδρούτσου. Είναι οι ήρωες που πολέμησαν για εμάς με τα όπλα και τα ξίφη για να είμαστε σήμερα ελεύθεροι .Όλα αυτά που είδα στο Μουσείο Μπενάκη μου δείχνει τι συνέβη το 1821 .Είμαι περήφανος για την πατρίδα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου έκανε εντύπωση οι πίνακες που είδα από τον όρκο της Αγίας Λαύρας,ο πίνακας του Κολοκοτρώνη όπως επίσης και του Οδυσσέα Ανδρούτσου . Είναι οι ήρωες που πολέμησαν για εμάς με τα όπλα καί τά ξίφη. Όλα αυτά πού είδα στο Μουσείο Μπενάκη μου δείχνει τι συνέβη το 1821.Ειμαι περήφανος για την πατρίδα μου.Γιαννη Κουράκης ΣΤ1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ήταν φανταστική εμπειρία η περιήγησή μου στο μουσείο Μπενάκη.
    Τα πάντα ήταν καταπληκτικά.Όλα μου προκάλεσαν δέος.Κωνσταντίνα Βασιλείου Στ1 τάξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η περιήγηση στο Μουσείο Μπενάκη ήταν φανταστική. Με εντυπωσίασαν περισσότερο τα πορτρέτα των αγωνιστών του 1821, οι προθήκες με τις παραδοσιακές στολές της εποχής και το τηλεσκόπιο της Μπουμπουλίνας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή